E a doua oara, la interval de cateva zile, cand se intampla chestia asta. Dar s-o luam cu inceputul…

In fata blocului meu e singurul loc din Bucuresti unde parcarea contine mai multe locuri decat masini. Motiv pentru care nu s-a grabit nimeni sa le marcheze sau sa le plateasca. Mai putin eu si inca doi prosti. Dar, pentru ca, macar teoretic, locuri sunt garla, nu tine nimeni cont unde i se infige masina seara, cand ajunge acasa. Prin urmare, nu m-a deranjat sa imi gasesc locul ocupat absolut de fiecare data, de masini diferite. Asa ca si eu…. pe unde apuc, mai putin pe ale celorlalti doi prosti, ca respect. Dar azi dimineata, aveam ravas sub stergator. Un domn, sau ce-o fi fost, ma ruga respectuos sa nu mai parchez pe locul respectiv, ca e, ce credeti? „Parcare de rezidenta”!!! 😆 Asta dupa ce, cu vreo trei zile in urma, parcasem pe un altul si am gasit stergatoarele ridicate. Io acu’ ce sa fac? Sa-l urmaresc pe dobitoc ca sa-i explic ce-i aia rezidenta? Sa-l pun sa caute singur pe google si sa mai traga o data? Sa-l ignor si sa gasesc vreo pana? N-am nicio indoiala ca e in stare, cum n-am nicio indoiala ca turbez instant daca la 8 dimineata tre sa caut taxi. Cum se trateaza cu dobitocii? Vreo sugestie, va rog?

