Am obosit… sa caut justificari pentru comportamentul oamenilor… am obosit sa ma mai intreb de ce… sa gasesc solutii, cuvintele potrivite, pozitia optima .. am obosit si-mi vine sa tip!!! Da, pare o refulare adolescentina, dar e cu atat mai profunda cu cat eu nu mai sunt adolescenta si oboseala asta e adanc trasata in oasele si nervii si cearcanele mele ce se intind pe mai mult de jumatate din orizontul pe care nu-l mai vad. Sunt obosita si nu mai am rabdare nici sa ascult, nici sa vorbesc, nici sa scriu, nici macar sa dorm.

M-am surprins explodand de furie la cel mai mic disconfort… ma sperie… si nu ma recunosc. N-am tipat in viata mea la nimeni, n-am lovit niciodata, detest violenta, indiferent daca e fizica sau verbala. Am fost mereu calma si am zambit intotdeauna insultelor, ineptiilor, rautatilor, nedreptatilor… dar nu mai pot!!! Sunt plina de vanatai… si de cicatrici care nu mai trec.

