Orasul asta e o cocina si ai impresia ca, spunand asta, n-are cum sa fie mai rau. Daca asociezi cocina cu porcii, pentru ca, daca o asociezi cu oamenii, mizeria este intreit mai mare. Porcului uman nu-i mai este suficient sa-si manance rahatul si sa linga unde a scuipat, strazile sunt pline de porci care isi extind zilnic cocina, parca manati de un zel porcesc de a transforma totul in gunoi.
Mi-e greata de orasul asta, mi-e greata de orice zona populata de asa-zisi oameni.
Mi-e greata de nemernicii care lasa cladirile-monument in paragina din ratiuni financiare.
Mi-e greata de nenorocitii care n-au bani de un bloc de desen si isi aroga ziduri pe care scriu „fortza steaua”.
Mi-e greata de cretinii care sunt platiti sa construiasca si distrug.
Mi-e greata de serviciile romanesti si de muncitorul roman care rupe usa la 16:59, pentru ca nu i se platesc ore suplimentare.
Mi-e greata de dezinteresul generalizat si de creierele bine lustruite prin mijloace mass-media.
Mi-e greata de foamea nationala si de notiunea grohiera pentru distractie.
Mi-e greata de dobitocii care merg pe banda 2 cu 30km/h.
Mi-e greata de „barbati” cu burtile revarsate peste curea care duhnesc a bere si carnati in spiritul sarbatorilor.
Mi-e greata de femeile acestor barbati, probabil aceleasi care isi tund parul scurt pentru ca e mai usor de ingrijit.
Mi-e greata de toti cei carora le e greata si nu misca un deget. Inclusiv de mine.
Mi-e atat de greata, c-as manca lamaie pana la sfarsitul veacului.

La multi ani, Romanie! Sarbatori fericite!

