Am uitat sa platesc factura vodafone, dar am uitat complet. Desi am primit sms-urile de rigoare in care ma anuntau ca termenul a expirat, ca pentru a evita penalizari, ca pentru a mai putea beneficia de serviciile… uitam imediat dupa ce le citeam.
Si m-au sunat. Un gest firesc in alte tari de soare pline… dar care iti poate umple ochii de lacrimi de emotie in romania. Pentru ca am avut tot felul de experiente, care de care mai lipsite de profesionalism si de respect pentru clienti, eu nefiind printre clientii care opteaza pentru low cost, la niciunul dintre serviciile pe care le platesc. Insa asta nu m-a ferit de nesimtirea angajatilor. Probabil ca tot asta i-a determinat acum sa ma sune, dar indiferent care au fost motivele, ma simt flatata. Pentru ca m-au rugat frumos sa le spun cand pot face plata.
Poate se mai schimba si la noi unele lucruri… macar e un inceput.

