Si daca tot ati facut ochii mari, faceti si urechile palnie si ascultati-ma cu atentie. Voi, barbati, care ati trecut pe langa mine fara sa ma fi vazut si care-mi spuneti ca asta nu sunt eu, ca nu e de demnitatea mea, ca am o valoare mult prea mare ca sa ma fac pres in fata unui om, fie el cine-ar fi, ca atitudinea asta dezgusta, nu atrage, ca nu merita nimeni o asemenea umilinta, dar mai ales VOI, femei, carora nu stiu ce v-a crescut peste noapte, si, o data cu asta, mandria de sine si nevoia de egalitate sau de suprematie, ascultati-ma cu atentie, pentru ca oricum nu veti intelege nimic.
Nici nu sunt dispusa sa va explic de ce, in lumea asta, barbatul ii va fi intotdeauna superior femeii, pentru ca daca n-ati inteles asta pana acum, n-am eu chemare sa luminez vreo cale, doar unii se nasc mici, si raman mici, iar altii isi cladesc trepte din pietrele ce-au fost aruncate-n ei, pentru ca au deschis ochii, ca sa vada, si mintea, sa priceapa.
Ma supun si privesc cu umilinta (dar in sus) catre barbatul care stie ce-i aceea o femeie, care se stie pe el si stie ce vrea de la ea, care a inteles rostul si-mi da puterea sa-l inteleg pe el. Mintea mea e mult prea mica, sa gandesc Universul, dar daca mintea lui il cuprinde, misiunea mea e sa-l inteleg pe el, si-am inteles tot. Ma supun barbatului asta, cu nevoia prizonierului de libertate.
Ma supun, barbati care nu ma veti putea supune vreodata, ma supun, femei ucise de orgolii; zicea cineva ca ” e frumos sa te supui”…
E inaltator sa te supui.

