Pentru ca nu mai veneai, am hotarat sa asez masa. Am pregatit mancarurile tale preferate, dar pentru ca nu stiu care-s alea, am desfacut o sticla de vin, fiindca stiu ca ai fi preferat fresh de portocale. Si apa plata n-am, asa ca voi aprinde lumanari prin toate colturile ce inca-ti poarta umbra, ca sa te vad mai bine.
Mi-am lipit nasul de fereastra si ti-a aparut un brat. Si-am inteles ca, daca voi aburi geamul tot, iti voi putea desena conturul, asa cum te sprijineai tu, candva, cu mainile de calorifer. Dar m-am saltat numai pe varfuri pentru ca voiam sa-ti vad chipul si oricum mi-ar fi fost prea frica sa te conturez in intregime. Daca te miscai? Chipul insa… de chipul tau imi e atat de dor in seara asta… Poate mi-ai fi zambit… iar daca te-ai fi incruntat, te-as fi sarutat. Pentru ca de gheata din privirea ta nu-mi mai e frica. Iar daca totul se intampla asa cum vrei tu, n-ai vrea, te rog, sa te intorci cu fata?

Pentru ca nu inteleg de ce-a trebuit sa te sprijini de calorifer privind pe geam…

