M-am asezat la birou cu o cafea in fata si cu un zambet larg de satisfactie ca urmeaza o zi de rasfat (aproape total) si am deschis email-ul.
Zilele trecute am incercat sa ascult o inregistrare si mi-a zis trilulilu ca n-am 18 ani. Asa ca am scotocit dupa buletin si cele cateva amenzi de circulatie (hihihi, n-am nici d-alea), ca sa ma legitimez, cum ar veni. Si mi-am facut cont, pe trilulilu. Si-am asteptat pana in zilele noastre emailul de confirmare, ala de care ma injura ei de fiecare data cand incerc sa ma loghez: „Contul tau este inactiv. Pentru a-l activa, da click pe link-ul primit in e-mailul de confirmare. ” Dar email-ul n-a venit. Nici in bulk. E foarte bine ca pot sa: „Click aici daca doresti sa retrimitem e-mailul de confirmare.” , cu o singura conditie, aceea de a-l fi primit macar o data.
In schimb aveam e-mail cu bun venit in comunitatea care este si cate avantaje o sa am eu de pe urma alegerii care am facut-o. Fara link de activare. Si fara sa fi dorit sa primesc alerte. Nu e minunat?

P.S. Poate-mi spune si mie cineva de unde reiese ca am 18 ani dupa ce mi-am facut cont.

Later edit : ok, mi-au activat contul. Nu mi-a folosit la nimic. „Acest fisier a fost raportat de catre membrii comunitatii Trilulilu ca fiind neadecvat persoanelor sub 18 ani. Pentru a putea vizualiza/asculta acest fisier trebuie sa ai peste 18 ani.”
Deci n-am!

