E greu cu parolismul si cu punctualitatea. Iar de cand se circula ca dracu prin Bucuresti (adica mai demult), nu se mai incordeaza nimeni sa ajunga, macar vreodata, la timp, ca „traficul”.

Mah, deci eu stiu asa: daca sunt atat de dobitoc cat sa nu pot calcula cat fac din A pana in B mergand, in ultima instanta, pe jos, adica cu 5km/h, nu-i spun aluia ca ajung in 30 minute, ca poate mai are si alta treaba, in loc sa ma astepte pe mine inca 45. Ii spun ca-s dobitoc, si NU STIU cat fac  in traficul asta, si eventual il astept eu.

Ca eu mor, MOR cu astia care, daca ar avea o minima decenta, ar realiza, pana si ei, ca e IMPOSIBIL sa ajungi la „si jumate” la Romana daca tu la „si-un sfert” iti faci dush, in Titan.

Despre ce sa mai vorbesc eu cu un d-asta? Mi-a spus deja tot ce era de spus despre el, se raporteaza la nimic. Orice incercare de inchegare a unui dialog, e nula.

