„Swing-ul este o activitate sexuala non-monogama, tratata ca orice alta activitate sociala ce poate fi experimentata de un cuplu. In trecut purta denumirea de wife-swapping (schimb de nevasta), fiind controlat in cea mai mare parte de barbat. In ziua de azi swing-ul este o activitate cu oportunitati egale in care atat barbatul cat si femeia sunt pro-activi in gasirea partenerilor, fiecare bucurandu-se in mod egal de activitatea aleasa.”

Asta ca sa stiti toti despre ce vorbesc.  Dar mai ales, de ce vorbesc despre asta. Iata cunosc niste oameni care se-ndeletnicesc cu aceste preocupari. Pana aici mi se pare totul in regula. Cred ca si voua. Oamenii despre care vorbesc, sunt cupluri, adica participa „in familie” la astfel de party-uri. Prin ei, am mai cunoscut si alti oameni si-am constatat niste nereguli, pe care incerc sa mi le explic aici, poate inteleg si eu ceva din lumea asta.

Eu, cu mintea mea, gandesc asa: daca tu (barbat sau femeie), faci swing cu partenerul tau (legal, de cele mai multe ori – partenerul), ai, va sa zica, acordul  singurului posibil doritor de explicatii in privinta vietii tale sexuale; unde e misterul de care simti nevoia sa te inconjori in privinta chestiei asteia? Ti se pare imorala? Pai, daca e imorala, de ce-o faci? O sa te judece lumea? O sa te priveasca cu alti ochi? Te bate D-zeu ca preacurvesti? Ilegal nu e, fiecare poate face ce dracu ii trece prin cap in party-uri private. Si totusi, daca vrei, de pilda, de curiozitate, sa mergi la un astfel de party, e ca si cand ai incerca sa-ti iei viza de america. Tre’ sa spui tot : cine esti, pe cine cunosti, cu ce te ocupi, cand ti-ai inceput viata sexuala, daca folosesti prezervativ, daca da, il reciclezi, sau il arunci, si tot felul de prostii de-astea, de ramai masca.

Din punctul meu de vedere, n-are niciun fundament aceasta paranoia. Doar daca vrei sa pozezi in ceea ce nu esti, si-atunci intram intr-un registru care te-ar acuza mult mai tare, in ochii mei, decat faptul ca-ti place sexul cu mai multi parteneri. Pricepi tu oare, asta, swinger-ule, sau cand ne cordim, nu gandim?

