Iarasi am fost starnita a ma erija in spulberatorul de mituri. Porcusorul radioactiv, care raspunde prezent aici , a adresat o intrebare mai ales fetelor, care suna cam asa: „Ce faceti daca, de exemplu, va dati seama la un moment dat ca prietenul cu care umblati sta cu voi doar pentru ca sunteti CELE MAI TARI IN PAT?” . El a facut precizarea ca le intreaba in principal pe fete, va sa zica optional pe baieti.  😆

Cam acum m-am oprit din ras, ca intrebarea „ne”-a fost adresata de vreo 3 zile. Si pentru ca m-am oprit, am stat si m-am gandit. In primul rand, cum sa-i spun, sa nu fiu dura. 🙂 Ca n-am nimic cu el, mi-e chiar simpatic; e si el un om ca majoritatea oamenilor, ce-si inchipuie ca toti porcusorii sunt barbati.

Draga porcusorule (mai mamoasa de-atat n-am fost niciodata 😆 ),

eroarea intrebarii tale reiese atat din forma, cat si din fond. Sa-ti explic:

– pe de o parte, daca as fi „cea mai tare” in activitatile alea la care te duce pe tine cu gandul ideea de pat, actiunea nu s-ar desfasura in pat.

-pe de alta parte, nu exista notiunea de „cea mai tare in pat” din urmatoarele cateva motive: in mintea oricarui porc cu pretentii de barbat, cea mai misto femeie e urmatoarea. Pentru barbatii care sunt porci s-a inventat sexul cu creierul, ca asta da, de fapt, intensitatea momentului, si asta permite si alaturarea de termeni „barbat-porc”. In lipsa creierului, porcul e o jivina neinteresanta. Ma refer strict la creierul lui ca sa intelegi de ce comuniunea nu ar fi posibila, desi ea este bi-valenta, adica ambii participanti la cotaiala aia o constientizeaza. Aspect din care deducem noi (adica eu) ca e musai ca el sa-mi aprecieze si creierul, ca sa se poata conecta la el. Prin urmare (sa-mi spui daca e nevoie sa reiau) – intrebarea „ce-as face daca… doar pentru ca sunt cea mai tare in pat?” nu exista, pentru ca nu mi-o pun. Pe ea. Pe intrebare.

Pricepusi?

