Devin prea cerebrala. O sa ma transform intr-o batranica anosta sau voi grai mai mult cu ochii? Si daca… cine va intelege ce spun ochii mei? Oamenii nu-mi inteleg nici vorbele… Iar eu inteleg pana la o lipsa de reactie enervanta. Nu-mi mai vine sa injur, nu mai tip, aproape ca nu ma mai enervez, decat pe mine. Ma minunam azi cum folosesc oamenii clacsonul (da, cu cs). Cred ca l-am folosit si eu, la inceput… Soferii il folosesc agresiv, ca pe o injuratura. Asta nu inteleg.

Furia nu vine neaparat din frustrari, desi toti suntem frustrati. Sunt curioasa daca mi-as putea identifica toate frustrarile. 😆 Ar trebui sa ma pensionez pentru asta si sa-mi dedic tot timpul nobilului scop. 😀 Ce este frustrarea? Nu vreau definitia, vreau sa-mi spuneti ce frustrari aveti voi, sa mai completez lista.

Nah, ca nu-l gandisem ca o leapsa, acusi mi-a venit. Si tot acum sunt frustrata ca nu pot pune o ordine in gandurile astea bulucite, daca ma apucam acum de scris, incepeam altfel si sigur ajungeam altundeva.

Anca, Bogdan, Flavius, Raluca, Mia, Carmen ( 🙂 ), Vyana, cealalta Anca ( se stiu ele 🙂 ), Gabriel, Florin, Gigel si oricine mai citeste pe-aici, voi ce frustrari aveti?

Eu incep lista si-o public toata! 🙂

P.S. Chiar! Sunt si eu curioasa cine citeste pe aici. Ridicati, va rog, un degetel.

