alex: accept si critici, atata timp cat sunt constructive
Maria: daca voi avea, nu te voi menaja
Maria: deocamdata incerc sa nu te sperii
alex: sincer, nici nu ma asteptam…
alex: nu ma sperie femeile inteligente
Maria: asta cu „imi schimbi tu mie parerea despre barbatii sub 35 de ani” e o aroganta greu de imaginat
Maria: dar iti acord circumstante atenuante si nu te subestimez, chiar as vrea sa fie si-un lup mancat de oaie…
alex: scuze nu am vrut sa sune chiar asa, dar trebuia sa zic si eu ceva sa nu pic chiar rau
alex: nu sunt arogant de fel
Maria: ar fi fost bine sa fii
alex: si nici chestiile gen macho sau alte prostii nu ma caracterizeaza
Maria: aroganta nu tine de macho
alex: dar asa nu inseamna ca nu-mi fac treaba, ca sa zic asa
alex: la barbati mai tine…
Maria: e apanajul oamenilor cu o experienta bogata si cu multe confirmari in sensul spuselor/faptelor lor
Maria: in acceptiunea ei pozitiva
alex: m-ai lasat fara replica… sper sa fie ultima oara
Maria: si eu sper
alex: oricum lasand asta la o parte nu sunt un tip care promite si nu face…din p-ct de vedere al experientei vorbind…
alex: experienta care ma recomanda…na asta inseamna ca sunt arogant conform definitiei nu?

Morala: Nu exista lupi mancati de oaie!

