Aveam 20 de ani cand geniala mea mama s-a dus la un preot nu stiu pe unde, sa-i „deschida cartea”. Nu stiu nici in ziua de azi ce inseamna asta, si mi s-a parut dintotdeauna o prostie de adormit neuronii, dar mi-am amintit zilele trecute ce mi-a spus cand s-a intors.

Ca preotul, dedicat misiunii, i-a zis despre fiecare membru al familiei in parte, ca sa nu ne simtim neglijati. 😆

Cica eu n-o sa mor prea curand, dar peste vreo 11 ani de la momentul prezicerii (adica, cam acum 😆 ), o sa ma imbolnavesc grav si-o sa zac prin spitale cateva luni. Dar o sa scap, insa o sa cheltuiesc foarte multi bani cu doctorii.

Si ma gandeam… oare cati bani as fi capabila sa fac rost, si prin ce mijloace, daca asta ar fi singura cale de a salva viata cuiva foarte drag? M-as prostitua? Mi-as vinde vreun organ? Si pentru cine as putea face asta?

Mda…

