Am inghitit eu multe, dar asta le intrece pe toate.  In cazul unora, prostia este asimilata unei lipse totale de bun simt, si fata de tembelul ala care le plateste ca sa-si fatzaie fundul (bombat dealtfel) printr-o locatie cat e ziua de lunga,  si sa trimita niste mailuri, si fata de astia carora le-a trimis mailurile, si despre care nu stie si nu afla nimic, chiar daca ii cheama la intalniri (pe timpul lor) si le cere oferte peste oferte (doar asa, ca sa-si justifice incompetenta).

Tocmai cand credeam ca mai rau de atat nu se poate, mi s-a intamplat urmatoarea intamplare. Primesc mail de la o tuta de-asta, prin contact, ca ar vrea sa promoveze un restaurant  „care se va deschide in 10 zile pe site-ul dumneavoastra”. 😆 Fac abstractie de asta, oricine are scapari.

Ii cer un numar de telefon, mi-l trimite dupa 2 saptamani. Cu mentiunea  „dar va invitam la restaurant, care s-a si deschis intre timp” (normal ca s-a deschis, doar se deschidea in 10 zile) si-mi da adresa, numele restaurantului nu mi-l spune. 😆 Bine, zic, o sun, stabilim sa ne vedem vineri, la 15.00. Imi notez. („ca daca esti prost, iti notezi” – vorba sefului ei 😆 ) Vineri la 14.30 o sun, de pe drum. Raspunde si zice ” eu nu ajung azi acolo, dar puteti vorbi cu patronul”. Patronul era pe terasa, ocupat cu niste oameni. Zice ca el nu stia de intalnire si ca PR-ul i-a spus ca avea intalnirea cu mine joi (ca imbecilele mai si mint, ca sa se scoata).  Il lamuresc ca era vineri (imi notasem), ma roaga sa vin luni, ca sa aiba si el timp sa-si faca temele. Dar sa vorbesc cu PR-ul sa stabilim o alta ora pentru luni. Sun PR-ul luni. Zice „dupa-amiaza, candva, dar revin eu cu un telefon pentru o ora exacta” (imi las, evident, dupa-amiaza libera). N-a mai sunat. Marti ii dau mail. Marti seara imi raspunde, tot pe mail:

Buna seara,

Va rog sa ne permiteti sa va dam un raspuns in legatura cu promovarea restaurantului in revista dumneavoastra pana saptamana viitoare.

Pana atunci v-as ruga sa ne trimiteti o prezentare a revistei ( tiraj, unde apare, etc) si oferta dumneavoastra

Deci ne contacteaza pe un site, stabileste o intalnire, are datele de contact in mail, si dupa 3 saptamani ne crede revista. 😆

Nu e minunat? 🙂

