Mai devreme (!) sau mai tarziu, fiecare discutie pe care o port cu un mascul, ajunge la sex. Ca vrem amandoi, nu ii acuz de asta, de-aia suntem eu femela si el mascul, ca sa ne gandim ce s-ar produce din impreunarea dintre noi. Si el incepe: „ce fantezii ai?”, „eu fac totul pentru ca partenera mea sa se simta bine”, „dupa ce o sa fim impreuna, o sa-ti doresti sa nu mai plec de acolo”. Dumnezeule mare!

De ce trebuie sa rostiti ineptiile astea? De ce ma amesteca toti in oala „femeile”?

Am avut barbati de toate felurile. Si cum inca nu mi-a trecut vremea, as putea avea in continuare barbati de toate felurile. Tandri, salbatici, dotati, mai putin dotati dar constienti de asta, grasi, slabi, intelectuali, muncitori, greci, englezi, italieni, negri (jamais!), de orice factura si orice statura. Dar NU MA MAI INTERESEAZA!

Nu ma intereseaza barbatul care devine sclav. „Linge pizda”, cum bine se exprima cineva mai demult. Nu ma intereseaza barbatul care se ofera. Nu ma inteseaza sexul privit ca activitate in sine. Nu dau doi bani pe orgasmele fizice pe care mi le-ar produce, chiar daca sunt 300 intr-o noapte. Nu mai am nervi sa explic, over and over again, ca eu nu sunt ca toate femeile si ca poate sa-mi faca sex oral 2 zile, nu voi avea nicio reactie, daca nu simt. Si nu simt, futu-i!, ca din momentul in care am inceput sa explic, nu mai am ce sa simt!

