– Pentru ce ma urmaresti? Ti-am spus doar ca nebunia mea nu e accesibila oamenilor obisnuiti, iar daca iti vei atinge palmele de mine, vei plange.
– Tu nu vrei sa provoci suferinta, de ce sa plang? Esti altceva decat am vazut eu pana acum, nu insemni nimic pentru oameni, si insemni  totul pentru unii dintre ei. Le vrei binele tuturor, cu toate astea cei mai multi se chinuie ca sa ajunga ca tine, se tarasc in genunchi sa-ti atinga urmele, se pierd pe ei insisi pentru a trai prin tine. Ii alungi pe aceia care iti declara iubire, si ti-i apropii pe cei ce nu cred ca vor mai iubi vreodata. Ii incurajezi daca si-au pierdut orice speranta, si nu dai nicio speranta cuiva care vrea mai mult decat i-ai oferit. Si dai totul,  cui stie sa aleaga intre ce-i trebuie lui, si ce era menit altcuiva.
Cine esti tu? Pe mine de ce nu ma vrei?
– Eu nu vreau pe nimeni, oamenii imi sunt egali, doar ei ma cauta cand vor sa inteleaga. Ma blameaza daca n-au inteles, si ma urmeaza putini. Dar aceia sunt cei ce merita sa-mi auda vorbele si sa-mi rosteasca numele. Eu nu sunt dumnezeu, mai mult decat sunt om, si nu sunt sfant pentru ca nu mi-au fost iertate pacatele. Eu doar am folosit ce-am trait, si ca sa nu pacatuiesc mai mult, dau altora spre folosinta, cui are minte sa foloseasca. Pe tine….. pe tine, daca nu te vreau eu, nu te va vrea nimeni, ai gresit mai mult decat poti arde in viata asta.  Si inca nu m-am hotarat daca mai vreau sau nu.
Insa, in orice caz, vei plange.

Insa, in orice caz, voi plange, a repetat ea, ca un ecou.

