Am scris intr-o noapte, dupa mai multe zile in care ma zbatusem fara rezultat sa gasesc bani si cazare pentru catelul Martin, un articol plin de ciuda, de neputinta si de indignare la adresa unor oameni care se vor a fi iubitori de animale, dar sa se chinuie doar altii.

Si s-a trezit azi un cretin sa-mi spuna ca exagerez.  Ca stie el membri din Gia care huzuresc, si alte mizerii pe care le-a scris intr-un comentariu ce n-a mai fost aprobat. Asta:

Interpretarile le dai tu asa cum iti convine:
1) Nu am jignit cu nimic, doar tu te simti jignita, problema ta.
2) Am spus ca articolul este fortzat si exagerat, nu ca este minciuna.
3) Crede-ma ca sunt destul de mare, iar exemplele despre care am vorbit sunt persoane (atentie, nu una singura) pe care le cunosc, de la GIA.
Asa ca las-o jos ca macane. Uite, sa stii ca chiar am sa plang ca nu-mi aprobi comentariul 😛

Atat a putut el, sa citeasca ce-am scris eu si sa conteste. Bine, ma, bravo.

Si o alta imbecila imi scria pe facebook, dupa ce l-a luat pe Martin o zi si mi l-a dat inapoi, pentru ca ea nu se poate expune bolii lui contagioase:

Tu ai gresit fata de mine, si tot tu reactionezi belicos, incorect. Si nu intr-un context anodin: asta ar fi determinat o alta persoana sa spuna public cum un membru al asociatiei Gia aduce intr-o casa locuita de animale, un animalut bolnav, fara a preveni. Dar nu gandesti sau nu-ti pasa, asa cum nu ti-a pasat ca poate din intamplare traversez o perioada in care nu-mi permit sa-mi operez pisicuta, sa-mi tratez problemele mele de sanatate, si n-as putea sa mai gestionez alta afectiune, alte tratamente… (nepasarea ai vadit-o din seara in care l-ai luat pe Martin, si am intuit-o cand mi l-ai adus, si chiar daca as fi vrut sa te cred, ce a urmat, e nepasare oricum…) 

Intr-adevar, un membru al unei asociatii nu e obligat sa faca mai mult, cu totii trebuie sa fim utili cum putem, dar acest adevar n-are legatura cu reactia ta. (n.a. am scos-o din lista de prieteni).
Niciodata nu m-a reprezentat naivitatea sau aroganta de a avea asteptari de la oameni in raport cu mine, am considerat ca fiecare e liber sa fie, ad libitum. Dar de la iubitorii de animale am inteles ca trebuie sa am asteptari, caci singura inca nu pot face mai nimic… Si totusi, acest trebuie este evanescent, a fost resuscitat de povestea cailor din Letea, dar nu suficient, si asta datorita oamenilor ca tine… (cei care provoaca dizarmonii in lumea celor care fac ceva pt binele animalelor, orice).
Pace si lumina!
P.S. Poate postezi pe Gia noutati despre Martin, chiar daca, inteleg, nu poti posta adevarul…

Martin e si azi la mine. Se face bine.

Diferenta dintre mine si oricare dintre trepanatii astia e ca eu iau animalul din strada atunci cand il vad, nu apelez la nimeni, nu-l las ca poate il ia altcineva, il duc la cabinet, sau acasa (de cele mai multe ori acasa), il izolez daca pot (dar de cele mai multe ori nu pot, pentru ca am animale peste tot), il tratez de boli, il hranesc cu biberonul (cand e cazul) din 3 in 3 ore (si noaptea), si nu ridic nimanui problema ca pun in pericol sanatatea mea, a copilului sau a celorlalti, ca intarzii la intalniri sau ca nu dorm suficient. Nu s-a imbolnavit nimeni, de nimic, niciodata. Nu e inconstienta, nici nepasare. Fac ce consider eu ca trebuie facut. Asa face oricare dintre membrii GIA, aia pe care ii cunosc eu.

Da, viata mea ar fi mai simpla daca as avea bani sa-l tin pe Martin internat, pana cand se vindeca si va fi adoptat. Daca ar exista voluntari care sa cazeze provizoriu cei doi pisoi biberonezi pe care i-am gasit acum 2 saptamani intr-o cutie de carton, sau macar una dintre cele doua pisici adulte care n-au fost adoptate inca. As putea primi chiar si musafiri, pe care momentan ii refuz, pentru ca nu toti oamenii tolereaza o casa in care convietuiesc 8 animale, si cu mine 9. Dar cum oamenii inteleg sa combata si sa infiereze, in loc sa ajute, nu mai am nicio pretentie.

M-am saturat de cretini.

P.S. Daca urmeaza cumva sa va alarmati ca m-am adresat in felul acesta, va rog s-o faceti in alta parte. Nu ma intereseaza.

