Mergeam azi cu masina, cu o fata, ascultand un concert de pian. M-am gandit la ea, ca poate nu ii place muzica clasica. Apoi m-am gandit la tine. Si la mine. O alta fata, mai demult, imi spunea ca ii e bine in preajma mea, pentru ca semanam. E, de fapt, placerea pe care ti-o da cineva cu aceleasi preocupari, gusturi, principii si ganduri, ca si tine. E o recunoastere ca ceea ce esti tu nu e complet strain de lume, ca nu esti singur.

Poti sa traiesti bucuria absoluta de a admira, asculta, savura tot ce-ti ofera viata, tu, cu tine. Dar caldura aia, unda aia de energie care se formeaza intre doi oameni carora le plac aceleasi lucruri, nu se poate compara cu nimic. Daca ii place lui, iti place si tie mai mult, pentru ca produce o bucurie indoita.

M-am transpus in toate starile, strabatand azi orasul cu masina, si ascultand un concert de pian. Cu ea, cu mine, si cu tine. Cu tine, aceeasi muzica e mai frumoasa.

