N-am cum sa nu fac publica discutia asta, pentru ca este prototipul de intelegere si atitudine in tot ce-i priveste pe majoritatea celor implicati in protectia animalelor din Romania.

Si va mai spun doar atat: Pana nu veti scoate capetele din cur, nimic bun nu se va intampla!!!

Maria: Va place sa socati… 😦
30 minutes ago · Like
Daria: nu doar am nevoie de ajutor…pt.ca multi nu cred
27 minutes ago · Like

Maria: cine ajuta in mod obisnuit, nu are nevoie de asa ceva..
27 minutes ago · Like
Daria: ce vrei sa spui?
26 minutes ago · Like
Daria: vorbeste tu cu medicul care a ce4rut asa ceva, nu am luat-o razana inca sa caut un medicament care se fol pt.citostatice, cand am s-o iau…anunt
25 minutes ago · Like
Marina: se distribuie in farmacia de uz uman,nu le puteti lua fara reteta sau nu se gasesc?
24 minutes ago · Like
Daria: asta e problema ,ca nu gasim ,medicamentul cerut
24 minutes ago · Like

Maria: Ca MI SE FACE RAU cand vad asta, si reactionasem de la prima poza. Daca un om stie de medicamentul ala, va spune de unde se poate cumpara si fara sa vada orori. Iar celui care nu-i pasa, nu-i vei provoca nicio reactie, nici cu prima poza, nici cu asta.
24 minutes ago · Like
Daria: chiar daca exista reteta pt.el
24 minutes ago · Like
Marina: bine,caut si eu prin farmacii
23 minutes ago · Like · 1
Daria: nu vreu sa provoc nimanui reactii ,pur si simplu cer ajutor,daca se poate ,pt.acest suflet.
23 minutes ago · Like

Maria: Si-n poza de mai jos facusesi acelasi lucru, n-am inteles pentru ce a fost nevoie de poza asta. Atat.
21 minutes ago · Like
Daria: Maria ,de ce te deranjeaza pozele postate de mine, asta e ralitatea cu care se confrunuta si problema cu care acest suflet se chinuie ..sunt si altii care posteaza lucruri mai grave si mai oribile,
16 minutes ago · Like
Daria: te rog daca te deranjeaza, sterge-o sau nu te uita la ea, dar e un fapt real si grav,care are nevoie de ajutor.
14 minutes ago · Like

Maria:

Ar fi bine sa intelegeti care este perceptia oamenilor, atunci cand sunt expusi la asa ceva. Din punctul meu de vedere, aceasta modalitate de e cere ajutorul poate fi catalogata drept isterica. E ca un strigat care ma oripileaza si incerc sa ma feresc de el. Si-atunci, se poate obtine reactia inversa, care va atrage asupra celor din „protectia animalelor” eticheta de „disperati” (ca sa fiu decenta).
Daca vrei sa intelegi lucrul asta, ne-ar fi de folos tuturor. Daca nu, considera ca am ceva personal cu tine si cu ceilalti care mai procedati in felul asta.
Te rog sa te uiti pe paginile din alte tari. Vei observa ca s-au format comunitati bine inchegate, care ajuta cazuri grave precum acesta, insa fotografiile sunt toate pozitive, astfel incat sa le poata privi si copiii, si sa invete un lucru bun: iubirea si grija omului pentru animale.
9 minutes ago · Like
Daria: Maria, sunt genul de om ,nu te incurc, nu iti port grija , nu-mi purta grija ,si te rog respectuos sa discuti civilizat ,daca vrei sa o faci…(partea cu isteria) cand ai un caz cu un caine care are rani descihe si grave, ce faci nu-l mai ajuti pt.ca oripilezi pe careva?
4 minutes ago · Like

P.S. Cui ii e neclar: postase o poza oribila, absolut oribila, cu un caine.

 

Exista si o continuare a povestii:

Maria:  Bravo.
58 minutes ago · Like

Paula: Maria pe mine nu ma dizgusta (ma dezguusta unii oameni rai ,egoisti si sunt insensibili la durerile animalelor )ceea ce vad..imi pare rau ca este in dureri si sufera catelusa ..daca doresti sa ajuti ajuta ..NU CRITICA!….!
37 minutes ago · Like · 2

Daria: Multumesc Paula, e trist si dureros sa auzi asa ceva,daca nu le ajutam cand au nevoie de noi,,. atunci …cand? si care ar fi conditiile in care trebuie ajutate?.
32 minutes ago · Like

 

De unde eu deduc ca poti avea un suflet oricat de mare. Daca ai un creier foarte mic, nu-ti va folosi la nimic.

