O zi care s-a sfarsit la fel de prost cum a inceput. Nefiind prima sau ultima.

11:01:08 AM
G.E: well..sigur ca-s multi care nu pricep..ca tu esti cea care alegi..ca esti libera sa alegi inclusiv a fi sclava lor…Ce pari a neglija insa..e acea nuanta..de nişă..:)..dar teribil de esentiala..cand poti fi asa cum ai scris in postare..dar fara sa mai alegi cu „cugetul„ cu ratiunea..cu liberul abitru lucid…Sau deja..trezirea la cuget..va inseamna..pentru totdeauna..lipsa iubirii? a aleia..necugetate..

11:14:36 PM
G.E: well..sincer..altadata mai raspundeai si tu..la ceva ce-ti lasam ca mesaj..mai ales daca nu era despre moda sau vreme…dar acum..nah..parca nici n-as exista…sau ce am scris..e asa de neglijabil..incat nu merita vreun comentariu…
Maria: am si eu o intrebare
G.E: stii ce am observat?..ca pe masura ce ai devenit un om..tot mai apropiat de animale..si de traiul ala..eco..sanatos…te-ai indepartat de fapt..de oameni…ca si cand oamenii nu mai merita efortul..
G.E: asa..zi
Maria: tu vrei sa comentez/sa-ti vorbesc pentru ca simt nevoia sa fac asta, sau pentru ca tu te astepti sa o fac?
G.E: ca esti ocupata?..ca etc..etc?
G.E: vezi?..deja transformi o chstie fireasca..simpla..si prieteneasca..in nush ce problema filosofica..
G.E: nu, draga mea..daca nu simti niciun impuls..sa spui doua vorbe..la vorbele mele..sigur ca nu e nevoie
Maria: atunci de ce pui presiune pe mine?
G.E: dar..a senzatia ca asa cam faci..cu mai toti..amicii..sa prietenii tai…is convins ca acum consideri ca asta e calea..sper sa nu te inseli
G.E: ce piza ma-sii de presiune pun mah?
G.E: ca te intreb..amical..dupa aproape o zi..de ce n-ai raspuns?
G.E: e, hai..definim presiunea
Maria: cand imi spui „mai raspundeai si tu”, trebuie sa ma scuz, sau sa raspund, sau sa CEVA, TREBUIE, nu?
G.E: presiune my ass
G.E: bine Maria…numa bine iti doresc
G.E: nu te mai deranjez’
G.E: ramai cu bine
Maria: nu ma deranjezi, daca esti rezonabil
G.E: tu nu mai sti demult rezonabilaa…
G.E: doar ca nu mai vezi asta
G.E: esti
Maria: de ce, ce ti-am facut?
G.E: nimic
G.E: pa