Nici nu se declarase bine legea neconstitutionala, de fapt inca dinaintea acestui lucru, si oamenii au inceput sa ceara din nou, altceva. De data asta pentru Smurd, si pentru Arafat (ca nici nu vreau sa scriu prea multe cuvinte in sensul ala, ca nu-mi trebuie sa apar la cautari). Nu vreau sa apar, pentru ca eu am o parere proprie despre treaba asta, care poate fi interpretata pro-basista, si nu e deloc pro. E doar o parere, pe care ma multumesc s-o tin pentru mine.

Dar ma gandeam la energii, totusi.. Cum se irosesc oamenii, si cum nu-si iau un ragaz. Ne-am dorit, multi, tare multi ne-am dorit si tare mult, sa nu treaca legea asta. Si iata ca ea n-a trecut. Acum nimeni nu se intoarce in el, pentru o clipa de reculegere si pentru un gand de multumire. Toti vor iar, cer intruna, ca niste zanatici.
Dar e un flux, si daca s-ar jertfi niste ganduri, alte lucruri bune nu ar inceta sa apara. Atata doar ca nimeni nu e dispus sa jertfeasca. De-asta si pierdem atat.

Nu se poate sa cereti, si sa asteptati sa primiti, continuu. Trebuie sa mai si multumiti.

